Základná asistenčná služba – Podpora pri rekonvalescencii
Zdravotná asistencia
- Telefonická služba zdravotných informácií – vhodnými témami pre konzultáciu podľa predchádzajúceho odseku sú najmä alergia, zdravá životospráva, stres a jeho prevencia,návykové látky, dermatológia, cestovná medicína, ochorenie a symptómy, lieky a prostriedky zdravotníckej techniky, zdravotnícke zariadenia, alternatívna medicína, sexuálny život, tehotenstvo a materstvo, vyšetrovacie metódy a postupy modernej medicíny, starostlivosť o malé deti,
- Transport z lekárskeho zariadenia – v prípade, že dôjde k asistenčnej udalosti a v jej dôsledku je poistený hospitalizovaný, Asistenčná služba zorganizuje a uhradí transport poisteného z lekárskeho zariadenia (nemocnice) do miesta jeho bydliska.
- Transport na lekársku kontrolu – prípade, že dôjde k asistenčnej udalosti, ktorá si vyžiada následné návštevy u ošetrujúceho lekára za účelom kontroly zdravotného stavu poisteného, Asistenčná služba zorganizuje a uhradí prepravu poisteného na lekársku kontrolu a späť do miesta bydliska v závislosti od zdravotného stavu poisteného, buď vozidlom taxi alebo sanitkou.
- Dovoz liekov Pokiaľ nie je poistený v súvislosti so vznikom asistenčnej udalosti schopný si zabezpečiť potrebné lieky, Asistenčná služba zorganizuje a uhradí dovoz liekov predpísaných poistenému jeho ošetrujúcim lekárom z najbližšej lekárne od miesta bydliska poisteného. Asistenčná služba hradí náklady na dovoz liekov. Cenu liekov, regulačné a iné poplatky hradí poistený sám.
Domáca asistencia
- Starostlivosť o domácnosť v priebehu rekonvalescencie – v tomto prípade Asistenčná služba zorganizuje a uhradí nasledujúce služby:
- nákup základných potrieb na základe písomného zoznamu do stanoveného limitu, ich dovoz do bydliska poisteného a následné uloženie na stanovené miesto,
- bežné upratanie domácnosti formou zabezpečenia nasledujúcich prác domácnosti poisteného: umytie a vysávanie podláh, utretie prachu, upratanie kúpeľne a toalety, pranie a žehlenie oblečenia (vrátanie sušenia a následného poriadku), umytie riadov (vrátane usušenia a následného odloženia), polievanie kvetov(náklady na použité čistiace prostriedky nesie poistený, upratovanie je zabezpečované za pomoci technických prostriedkov poisteného),
- vyberanie poštovej schránky v mieste bydliska poisteného a následné predanie obsahu poštovej schránky poistenému.
- Starostlivosť o deti v priebehu liečby – ak poistený nie je schopný zabezpečiť starostlivosť o deti do 15 rokov, ktoré s ním žijú v spoločnej domácnosti, Asistenčná služba zorganizuje a uhradí opatrovateľa, ktorý bude v byte poisteného počas dohodnutej doby kontrolovať činnosť zverených osôb. Zároveň bude zvereným osobám nápomocný s konzumáciou a prípravou jedla a osobnou hygienou vrátane kúpania.
- Starostlivosť o domáce zviera – Asistenčná služba organizuje a uhradí nižšie uvedené služby v obvyklom rozsahu:
- pravidelné venčenie domácich zvierat vrátane základnej hygienickej starostlivosti (napr. vyčistenie mačacej toalety); náklady na prípadné použité hygienické prostriedky nesie poistený,
- pravidelné kŕmenie domácich zvierat; náklady na spotrebované krmivo nesie v plnej výške poistený.
Služba | Finančný limit, prípadne početnosť využitia služby |
Zdravotná asistencia Telefonická služba zdravotných informácií | bez limitu |
Transport z lekárskeho zariadenia | do 100 km bez limitu, nad 100 km hradí poistený |
Transport na lekársku kontrolu Dovoz liekov Domáca asistencia Starostlivosť o domácnosť v priebehu rekonvalescencie Starostlivosť o deti v priebehu liečenia Starostlivosť o domáce zvieratá | 200 eur v rámci jednej asistenčnej udalosti, (sublimit pre nákup základných potrieb je vo výške 40 eur z celkového limitu); sumu nad limit hradí poistený |
Asistenčná služba pri invalidite
Je asistencia k poisteniam pre prípad invalidity (platí pre uzatvorené poistenia pre prípad invalidity s výnimkou poistení uzatvorených pre poistníka). Podrobné informácie k tejto asistenčnej službe nájdete v oddieli 4 v člínku 4.1.-4.2. (str. 75) vo Všeobecných poistných podmienkach poisťovne.
Asistenčná linka nonstop k dispozícii
Odpovede na otázky a spätné volanie klientom počas pracovných dní od 9.00 h do 17.00 h.
+421 2 2066 4235
Asistenčné služby a prijímanie otázok klientov 24 hodín denne, 365 dní v roku.
V rámci životného poistenia poisťovňa YOUPlus neposkytuje žiadne asistenčné služby.
Štandardne sa k zmluvám v Generali uzatvára zdarma Medicínska asistencia.
Služby Medicínskej asistencie – telefonickej konzultácie s lekárom či právnikom v oblasti zdravia:
- K dispozícií 24 hodín denne, 7 dní v týždni
- Konzultácia s medicínskym špecialistom do 30 minút od zavolania
- Právnu konzultácia v oblasti zdravia
Pre viac informácií ohľadom asistenčných služieb kliknite na tento odkaz.
Medifón
Pripoistenie Medifón je asistenčná služba, ktorá zabezpečí 24 hodín denne informácie:
- praktického lekára na telefóne,
- o pohotovostných službách a lekárňach, liekoch, zdravotníckych zariadeniach a iné medicínske informácie.
- o rehabilitačných zariadeniach na území SR,
- súvisiace s priznaním invalidity,
- informačno-právne poradenstvo.
Medifón je Vám k dispozícií na obdobie prvých 5 rokov od uzatvorenia pripoistenia za 0,18 € mesačne.
Tip pre Vás: Medifón získate ako bezplatný benefit, ak platíte poistné bankovým prevodom, a zároveň:
- výška poistného za pripoistenia vo Vašej zmluve je minimálne 150 € ročne po uplatnení všetkých zliav.
Mediservis
- návštevu praktického lekára v domácnosti,
- domácu zdravotnú starostlivosť – osobná návšteva zdravotnej sestry,
- preplatenie nákladov na rehabilitáciu do 200 € a zapožičanie rehabilitačných pomôcok do 50 €
- možnosť požiadať o vypracovanie Druhého lekárskeho názoru vybranými špecialistami z celého sveta až pri 92 diagnózach
- dopravu do/zo zdravotníckeho zariadenia v prípade neplánovanej hospitalizácie.
Asistenčné služby sa dojednávajú automaticky k zmluve životného poistenia.
Kompletné informácie o asistenčných službách na tomto linku.
Zdravotné a doplnkové služby
- Zdravotný transport: Zorganizujeme a uhradíme prepravu klienta do zdravotníckeho zariadenia a späť, prípadne medzi zdravotníckymi zariadeniami.
- Dodávky liekov: Pokiaľ je klient nútený ostať na lôžku, zariadime pre neho dodávku predpísaných liekov a pokryjeme náklady.
- Druhotný lekársky názor a možnosť liečiť sa v prestížnych zdravotníckych zariadeniach: V prípade, že klient nie je spokojný s diagnózou a navrhovaným postupom vlastného lekára, ponúkame možnosť druhotného lekárskeho názoru od popredných svetových špecialistov s možnosťou liečby v prestížnych zdravotníckych zariadeniach v Európe a vo svete.
- Akútna pomoc psychológa: Zaistíme návštevu psychológa a pokryjeme náklady do výšky limitu. Poskytujeme informácie a návrhy na ďalšiu psychologickú liečbu.
- Rehabilitácie: Pokiaľ je klient nútený pristúpiť k rehabilitácii, zariadime a v rámci limitu tieto procedúry uhradíme.
- Ošetrovateľská starostlivosť: Ak je klient hospitalizovaný po dlhšiu dobu, zariadime a preplatíme ošetrovateľskú starostlivosť po jeho návrate domov. Táto starostlivosť musí byť lekársky odôvodnená.
- Výpomoc v domácnosti: Ak je klient hospitalizovaný po dlhšiu dobu, zariadime a preplatíme v priebehu a po jeho návrate výpomoc v domácnosti (prípravu jedla, nákupy, stráženie a venčení domácich miláčikov atď.)
Informačné a konzultačné služby
- Lekár na telefóne: Je poskytovaná prostredníctvom kvalifikovaných lekárov a špecialistov. Cieľom je poskytnutie konzultácie. Obsahuje konzultovanie zdravotného stavu, vysvetlenie lekárskych pojmov, vysvetlenie účelu jednotlivých vyšetrení a laboratórnych výsledkov, vysvetlenie lekárskych postupov, vysvetlenie platnosti žiadaniek a receptov, vysvetlenie účinných látok, nežiadúcich účinkov liekov a ich vzájomnej interakcie, prenatálna problematika, očkovanie, dietetické, režimové a pohybové poradenstvo, poskytnutie informácií k cestovným nákladom poistencov, úhrady za úkony IVF a za stomatológiu, vysvetlenie princípov a fungovania primárnej starostlivosti, preventívnych prehliadok a úhrad zdravotných služieb v kúpeľoch či ozdravovniach.
- Video chat s lekárom: Jedná sa o video variantu lekára na telefóne s rovnakým rozsahom služieb. Na rozdiel od telefonického kontaktu, získa klient možnosť ukázať lekárovi zranenie alebo vizuálne symptómy ochorenia.
- Symptom checker: Aplikácia, ktorej účelom je poskytovať používateľom predbežné vyhodnotenie symptómov. Vďaka adaptívnemu uvažovaniu umelej inteligencie, pokladá aplikácia intuitívne otázky, pripraví tak diagnózu a utriedi hlásené zdravotné problémy. Výsledné odporučenie pomáha používateľovi fundovane sa rozhodnúť o ďalšom postupe.
- Chat s operátorom: Slúži k zjednodušeniu a rýchlejšiemu uzatvoreniu škodných udalostí, ktoré vznikali v priebehu zahraničnej dovolenky klienta.
- Telemedicína: Je konzultácia s lekárom, s cieľom stanovenia diagnózy, odporučenia alebo predpísanie liekov (medikácie), pokiaľ to legislatíva umožňuje.
Podrobné informácie o asistenčných službách ich limitoch a poistných podmienkach nájdete v dokumente Poistné podmienky pre program Môj život (str.63)
Stránka bola vytvorená 22.10.2024. Slúži len na informačné účely.